می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با قلب مشکل دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با قلب مشکل دیالیز

به رک و پوست کنده، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با مشکل کمی قلب آن خوب است به دیالیز، اما اگر مشکل قلبی خود جدی است، آنها باید به جلوگیری از به دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را تهدید خواهد شد.
در واقع، من بیمار به دیالیز، هر چقدر جدی مشکل قلبی است توصیه نمی شود. علت این است که دیالیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، به ویژه، برای افرادی که سن به ارمغان بیاورد. بنابراین به منظور کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند، در اینجا من به شما توصیه یک درمان جایگزین برای دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با توجه به آن کمی عوارض جانبی است، می توان آن را توسط بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه، از جمله کودکان و نوجوانان و سالمندان استفاده می شود.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟
شما می دانید نکته کلیدی برای درمان دیابت است برای کنترل سطح قند خون به خوبی، آن همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس بیماری کلیوی به تدریج.
بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی و قلبی، بهتر است به را انتخاب کنید طب میکرو چینی Osmotherapy است، که بیشتر امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: